Mgr.Monika Miková – Zadoček.sk
Bystrická 15, 902 01 Pezinok

mobil: 0903 676 699
Email: info@zadocek.sk

IČO: 50 169 467
DIČ: 1078151943

Bankové spojenie: Tatra Banka, a.s.
IBAN: SK4211000000002940018920

KONTAKTNÉ INFORMÁCIE

Mgr.Monika Miková – Zadoček.sk
Bystrická 15, 902 01 Pezinok

mobil: 0903 676 699
Email: info@zadocek.sk

IČO: 50 169 467
DIČ: 1078151943

Bankové spojenie: Tatra Banka, a.s.
IBAN: SK4211000000002940018920

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Prosím najprv si prečítajte pred odoslaním formulára odpovede na najčastejšie otázky 🙂

Čo sa stane po odoslaní objednávky?

Po dokončení objednávky Vám príde na Váš email, ktorý ste zadali v objednávke potvrdenie o jej vytvorení (sumár objednávky). Následne Vašu objednávku spracujeme a podľa vami zvoleného spôsobu dopravy vyexpedujeme. Ak ste potvrdujúci mail nedostali, niekde nastala chyba, prosím kontaktujte nás na info@zadocek.sk

Kedy a kde si môžem objednávku vyzdvihnúť?

Ak si v objednávke zvolíte osobný odber, najneskôr do 2 pracovných dní od prijatia objednávky dostanete správu, alebo email o možnostiach vyzdvihnutia si tovaru. Odberné miesto je Bystrická 15, Pezinok (oproti Sportfitu).

Aké sú možnosti platenie pri osobnom odbere?

Náš eshop disponuje aj platobným terminálom, teda je možné platiť platobnou kartou, v hotovosti, alebo bankovým prevodom.

(Pozn.pri platbe bankovým prevodom je možné tovar vyzdvihnúť až po pripísaní platby na náš bankový účet, ktorý nájdete v potvrdzujúcom emaily vašej objednávky.)

Je možné si tovar prísť obhliadnuť, prípadne vyskúsať?

Áno, ponúkame možnosť skúšania aj obhliadky tovaru. Termín si treba vopred dohodnúť na tel.čísle 0903 676 699.

Posielate tovar aj do zahraničia?

Áno, po vzájomnej dohode vieme zaslať tovar aj do zahraničia. V tomto prípade náklady na dopravu sú vyššie a riadime sa tarifami Slovenskej pošty, a.s.

POŠLITE NÁM SPRÁVU




Na vašu otázku sa pokúsime odpovedať čo najskôr.